Інклюзивне обладнання для сучасної школи
Процес розвитку загальної освіти має на увазі його доступність для всіх в плані пристосування до різних потреб всіх учнів. Інклюзивне обладнання для сучасної школи забезпечує доступ до освіти, як для учнів початкових класів, так і студентам з особливими потреба.
Інклюзивне навчання є способом організації освітнього процесу для осіб з особливим освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти та передбачає включення дитини з особливими освітніми потребами до освітнього процесу спільно з іншими учням класу.
Інклюзивний клас – це клас у закладі загальної середньої освіти, в якому серед інших учнів навчаються одна, дві або три дитини з особливими освітніми потребами. При цьому особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу для таких дітей забезпечується шляхом створення для кожного учня індивідуальної програми розвитку, адаптації або модифікації навчального матеріалу асистентом вчителя, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, забезпечення учня спеціальними засобами корекції психофізичного розвитку.
Для забезпечення комфортного та ефективного навчання для дітей з особливими освітніми потребами Міністерством освіти і науки України затверджено типовий перелік допоміжних засобів для навчання. Даний наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України, наказ № 414.
Комп’ютерне обладнання
1.1 Комп’ютер стаціонарний
відеомонітор: діагональ від 21 дюйма – для стаціонарного комп’ютера;мінімальна роздільна здатність – не менше ніж full HD; накопичувач HDD або SSD;
веб-камера: не менше ніж 1.3 Mpx;
звуковий адаптер: мікрофон, акустична система – динаміки;
мережевий інтерфейс бездротової мережі: з підтримкою стандартів IEEE: не гірше 802.11b/g/n;
мережевий адаптер Ethernet: з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T (обов’язково для стаціонарного комп’ютера);
клавіатура: повнорозмірна, латинсько-кирилична з нанесеними контрастними літерами латинського та українського алфавітів;
маніпулятор типу “миша”: кількість кнопок – щонайменше 3: ліва, права, колесо-кнопка для скролінгу
1.2 Портативний комп’ютер (ноутбук, планшетний ПК): діагональ від 15 дюймів – для ноутбука, від 9 дюймів – для планшетного ПК;
процесор: підтримка набору інструкцій x86 – 64; кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами – не менше ніж 2; тактова частота – не менше ніж 1,6 GHz;
корпус: форм-фактор – мобільний комп’ютер з клавіатурою (ноутбук);
оперативна пам’ять: об’єм пам’яті – не менше ніж 8 GB для вчителя та не менше ніж 4 GB для учня; тип пам’яті – не нижче ніж DDR3 SDRAM;
батарея: ємність – не менше ніж 4000 mAh або не менше 4 годин автономної роботи;
відеомонітор: інтегрований з корпусом; діагональ – не менше ніж 15,6″ для учня та не менше 17″ для вчителя, широкоформатний TFT або LCD, 16:9, максимальна роздільна здатність – не менше ніж 1366 х 768; технологія – LCD IPS, кольоровий дисплей на активній матриці; накопичувач HDD або SSD;
графічний адаптер: дискретний або інтегрований; апаратна підтримка DirectX – не нижче версії 11.Х (де Х – цифра від 0 до 9); апаратна підтримка OpenGL – не нижче версії 4.Х (де Х – цифра від 0 до 9);
веб-камера (за наявності): інтегрована у корпус; не менше 3 Mpx; роздільна здатність відео – не нижче HD (1280 x 720);
звуковий адаптер: інтегрований; інтегровані мікрофон (за наявності) та динаміки;
мережевий інтерфейс бездротової мережі: інтегрований; з підтримкою стандартів IEEE: не гірше 802.11b/g/n;
мережевий адаптер Ethernet: інтегрований; з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T;
зовнішні інтерфейси: не менше ніж 2 порти USB 2.0; не менше ніж 1 порт USB 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45) при використанні дротової мережі в класі; не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз’єм під штекер TRS 3.5 mm);
клавіатура: повнорозмірна, інтегрована у корпус, латинсько-кирилична з нанесеними контрастними літерами латинського та українського алфавітів;
маніпулятор типу “миша”: технологія – оптична; тип підключення – USB-інтерфейс; кількість кнопок – щонайменше 3: ліва, права, колесо-кнопка для скролінгу; альтернативна робоча станція зразка Desktop Sence View;
індукційні системи для підсилення звуку: призначення – забезпечення комфортного звукопідсилення голосу або іншого аудіосигналу з мікрофона безпосередньо в слухові апарати або кохлеарні імпланти користувачів;
підсилювач для збільшення потужності: призначення – забезпечення перетворення електричного сигналу невеликої потужності в більш потужний;
навушники з кістковою провідністю “Whisper pro”: призначення – забезпечення стереофонічної якості звуку
1.3 Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп’ютера (ноутбука, планшетного ПК) вчителя форм-фактора:
операційна система: попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу;
пакет програмних засобів офісного призначення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною операційною системою; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; підтримка роботи з найбільш розповсюдженими файловими форматами, а також вбудований додаток для роботи з електронною поштою;
набір преінстальованого програмного забезпечення: програмний засіб для керування комп’ютерним класом з українською мовою інтерфейсу; антивірусне програмне забезпечення (за необхідністю); програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав
1.4 Багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання: призначення – забезпечення друкування, сканування та копіювання матеріалів;
вимоги: лазерне монохромне друкування формату А4 (чорно-білий або кольоровий) з роздільною здатністю від 600 dpi (точок на дюйм); сканування формату А4 з роздільною здатністю – від 600 х 1200 dpi, з під’єднанням через інтерфейс USB.
1.5 ЗD принтер: призначення – створення наочних посібників для дітей з особливими освітніми потребами;
вимоги:
кількість друкувальних головок: не менше 1;
технологія друку: FFF, FDM, моделювання методом наплавлення;
сфера побудови деталей: X – не менше ніж 150 мм х Y – не менше ніж 150 мм х Z – не менше ніж 150 мм.
швидкість друку: від 50 мм/сек.;
матеріал для друку: Co-PET, PLA пластик тощо (крім ABS – пластику);
дисплей: LCD дисплей тощо;
інтерфейси: USB-кабель, Wi-Fi, а також – по 2 можливості – друк з SD-карти або з USB-флешки; повністю закритий корпус;
необхідні витратні матеріали для 3D друку
1.6 3D сканер: призначення – створення наочних посібників для дітей з особливими освітніми потребами (слабозорих та незрячих тощо);
вимоги:
дозвіл камери: від 1.0 MPix;
кількість камер: від 1;
режим сканування: автоматичний і ручний;
мінімальна область сканування: X – не менше ніж 30 мм х Y – не менше ніж 30 мм х Z – не менше ніж 30 мм;
максимальна область сканування: X – не менше ніж 200 мм х Y – не менше ніж 200 мм х Z – не менше ніж 200 мм;
спосіб отримання файлів, роз’єми та способи комунікацій: інтерфейси для накопичувачів: USB, SD; інтерфейси для сканування та керування: LAN, USB; можливість бездротового сканування та керування через Wi-Fi.
Мультимедійне обладнання:
2.1 Мультимедійний проектор для збільшення зображень: призначення – забезпечення збільшення візуальної інформації (відео, фото та тексту);
вимоги:
світловий потік: від 1100 ANSI люменів; базова роздільна здатність проекційної матриці відповідно до SVGA (800 х 600 піке) та краще; наявність корекції вертикальних спотворень типу “трапеція” – від ± 15°; однорідність освітленості екрана – від 90 %;
контрастність: від 300:1; формати зображення 4:3 з підтримкою 16:9; підтримка комп’ютерних роздільних здатностей від 640 х 480 до 1600 х 1200 pixel;
зображення: від 0,6 до 6 м при проекційній відстані – від 1 до 10 м;
довговічність лампи: від 2000 годин
2.2 Інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи: призначення – забезпечення демонстрації зображень;
вимоги:
робоча поверхня: 1624 х 1160 мм, діагональ – 1990 мм;
внутрішня розподільна здатність: 1074 точок (ліній) на см;
кріплення до стіни; послідовний порт RS-232 або USB 1.1/2 для зв’язку з комп’ютером; кабель для підключення (у комплекті); наявність радіопорта для бездротового планшета вчителя та пультів тестуванн
2.5. Інтерактивна LCD або LED панель для корекційно-розвиткових занять: призначення – психологічна реабілітація та розвиток; психологічне та емоційне розвантаження; розвиток причинно-наслідкових зв’язків; ігри на покращення концентрації уваги; розвиток пам’яті; вивчення кольорів; розвиток та покращення діяльності опорно-рухового апарату, демонстрація зображень, організація інтерактивного ігрового простору;
вимоги:
керування: тактильне; без дотиків; голосове;
екран: діагональ – від 32 дюймів;
забезпечення: кількість розвиваючих ігор – від 30 одиниць; можливість синхронізації з ПК / вбудований ПК; можливість створення власного кабінету та запису індивідуальних занять кожної дитини для аналізу подальшої динаміки і результатів роботи
2.6. Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивними функціями (за необхідності – з маркерною дошкою або екраном): забезпечення збільшення візуальної інформації (відео, фото та тексту);
вимоги:
інтерактивні функції мають бути сумісні з персональними комп’ютерами, що використовуються в освітньому процесі;
мають підтримку функції збереження налаштувань та можливість використання з іншими пристроями без додаткового встановлення програм та драйверів;
мають підтримку одночасного використання дотиків пальцем та/або стилусом, іншими непрозорими предметами
Демонстраційне обладнання
3.2. Відеопроектор для показу відеоматеріалів з текстовим рядком: призначення – візуальна демонстрація навчального матеріалу.
Наша команда спеціалістів надасть вам більш детальну інформацію про пристрої та технології, а також необхідне програмне забезпечення. Ми підготуємо для вас найкращу комерційну пропозицію, враховуючи всі потреби та планований кошторис. Зокрема ми забезпечимо повний супровід проекту від початку пошуку найкращіх варіантів для вашого закладу до повного впровадження його в дію.