Поліклініка без черги
Ріст кількості звернень пацієнтів за медичною допомогою та ріст кількості діагностичних методів призводить до посилення навантаження на персонал лікарень. Тому ефективним рішенням буде кардинальна зміна обслуговування відвідувачів, зокрема впровадження нових методів що до прийому та запису до лікаря.
Що таке електронна черга:
Електронна черга – це інтерактивний помічник для всіх медичних закладів, який забезпечує роботу 24\7 без прямого втручання персоналу.
Що робить електронна черга:
- Реєструє пацієнтів до лікаря;
- Усуває живі черги;
- Правильно формує логістику відвідування;
- Допомагає звести до мінімуму чергу під кабінетом мед спеціалістів;
- Покращує якість обслуговування;
- Значно полегшує роботу мед працівників.
Зокрема сенсорний кіоск може слугувати також інформаційним носієм, наприклад, пацієнт може дізнатися наступні дані:
- Перелік лікарів;
- Перелік послуг;
- Залишити відгук;
- Ознайомитися з інформацією «Як обрати свого лікаря»;
- Програма «Доступні ліки».
Чим корисна система електронної черги:
Для відвідувачів:
- Дозволяє отримати інформацію про необхідну послугу. Вивести на друк талончик, на якому надана інформація про час виклику. Виконати запис на прийом до лікаря, а також залишити відгук після прийому.
Для персоналу:
- Дозволяє отримати чітку картину що до розподілу потоків клієнтів, в свою чергу це дозволяє скласти ефективний графік роботи, виключити пікові навантаження та розвантажити працівників.
Для керівників:
- Дозволяє слідкувати за навантаженням в режимі реального часу та приймати управлінські рішення за допомогою системи моніторингу та коректної статистики.
Великою перевагою системи є можливість конфіденційного обслуговування пацієнтів та персоналізація обслуговування.
Для кого розроблено інтерактивний комплекс електронної черги:
- Лікарні
- Поліклініки
- Клініки
- Діагностичні та медичні центри
Запровадження даної системи значно підвищить якість обслуговування відвідувачів лікарні та їх комфортне перебування у медичному закладі. Відсутність живої черги мінімізує ризик розповсюдження вірусів та сприятиме безпеці як лікарів так і пацієнтів. За допомогою автоматизації черги є можливість оптимізувати роботу закладу, збільшити кількість обслуговування. Пацієнти зможуть спокійно чекати свою чергу в комфортній та доброзичливій обстановці, що сприятиме збільшенню ефективності обслуговування та зменшить стресове навантаження лікарів.