3D принтер – вибір сучасної школи
3D принтер – це сучасний вибір оснащення навчального кабінету. В наш час їх почали активно застосовувати та адаптувати до потреб школярів.
Факт наявності 3D принтеру в сфері життєдіяльності учня накладає відбиток на все його життя. Запускається процес конструктивного розвитку дитини у сфері сучасних технологій.
На 3D принтері можна друкувати елементи скелетів тварин, хімічні сполуки, деталі фізичних устаткувань, геометричні фігури та інші моделі, що пов’язані з важливими дисциплінами. Учні освоюють тонкощі інженерного мистецтва, що дозволяє їм з легкістю зануритися в освітній процес.
Взаємодія з адитивною технікою у підлітків розвиває конструктивне мислення. Вони на власні очі починають бачити, як можна втілювати свої конструкторські ідеї в реальність.
Причини, чому 3D принтер має бути в кожній школі:
1. 3D принтер відкриває вікно у 3D моделювання, 3D візуалізації і доповненої реальності;
2. 3D принтер спонукає школярів до науково-технологічної творчості. Процес друку виглядає вражаючи, речі виникаю «з нічого». Школярам стає цікаво, як же це відбувається? Починається процес вивчення і опрацювання наукової творчості. Це сприяє появі інженерних проектів.
3. Дозволяє друкувати об’єкти для вивчення дисциплін від фізики до біології і історії.
4. Розвивають просторову уяву
5. Дозволяє відобразити нові технологічні продукти
6. Розвивають уяву
Приклади застосування:
Уроки праці – нова програма предмету “Технологія” значною мірою оновлена і 3D-принтер буде використовуватися на уроках праці для прототипування виробів, створення макетів і реалізації власних проектів учнів. Також на ньому можна буде надрукувати безліч корисних невеликих предметів, такі як: коробочки для дрібниць, пристосування для пайки та кріплення для інструментів.
Комп’ютерні класи – вивчення 3D-моделювання більш зручне при використанні комп’ютера, адже для роботи з 3D-принтером необхідна спеціальна програма – слайсер – яка перетворює 3D-модель в робочу програму для принтера. Учні можуть обирати спеціалізацію на: моделювання, веб-дизайн, інформаційні технології в економіці та бізнесі, архітектурне проектування. На курсах тривимірного моделювання та анімації працюють, власне, з 3D-принтером. Учні створюють тривимірні моделі, конструкції, складальні тривимірні деталі та друкують їхні елементи на принтері.
Уроки хімії – на уроці хімії для наочності викладач показує 3D-моделі молекул або друкує лабораторний посуд для речовин що є нейтральними до пластику, для подальшого проведення лабораторних робіт і практичних.
Уроки фізики – у фізиці можна демонструвати електричний ланцюг на роздрукованому струмопровідному стенді. Багато моделей принтерів можуть друкувати навіть феромагнітним пластиком який має магнітні властивості.
Уроки математики – 3D-друк вже застосовується для наочної демонстрації графіків і математичних моделей. 3D-друк допомагає розглянути рівняння, графіки і складні математичні моделі в реальному вигляді – і тим самим зрозуміти їх. Доступним стало виготовлення об’ємних фігур – наочних посібників для уроків геометрії.
Уроки історії – музеї по всьому світу починають, нарешті, визнавати величезний потенціал 3D-сканування і 3D-друку не тільки для створення копій стародавніх предметів, але і для надання відвідувачам можливості буквально доторкнутися до них. А тепер уявіть собі, що на кожному уроці історії в учнів з’явиться можливість роздрукувати на 3D-принтері копії історичних предметів з маси доступних для скачування STL-файлів. Тепер у кожної школи буде доступ до музейних експонатів прямо в класі. Можливість показати предмет з конкретної епохи зробить урок більш цікавим.
Уроки географії – вивчення геології і особливостей рідного краю ще ніколи не були на стільки захопливими. Використовуючи пластик різних кольорів ви можете добитися неперевершених результатів.
Уроки малювання – тут навіть ідуть далі, і закуповують в навчальні заклади 3D-ручки для побудови від руки об’ємних моделей і предметів побуту, різних схем та інших складних об’єктів. Це більш швидкий вид друку, але відрізняється меншою точністю, та може повністю задовольнити потреби своїм функціоналом для цих уроків.