Електронна черга для ЦНАП
Сьогодні все частіше для впорядкування процесу обслуговування клієнтів використовуються автоматизовані системи управляння чергою.
Електронна черга допомагає покращити рівень надання послуг та систематизувати потік клієнтів. Сенсорний термінал для реєстрації в черзі необхідний для надання сучасного прийому відвідувачів в державних установах.
Дана система надає можливість:
- Підвищити престиж організації
- Налагодити порядок та справедливість черги;
- Підвищити увагу до відвідувача;
- Персоналізувати обслуговування;
- Контролювати роботу персоналу та аналізувати їх навантаження;
- Покращення умов праці персоналу.
Для державних установ оптимальним є комплексне рішення з використанням сенсорного інформаційного кіоску та головного дисплею – інформаційного табло.
Інформаційний кіоск має наступний функціонал:
- Відображає інтерфейс для взаємодії відвідувача з системою;
- Поточна реєстрація обслуговування на найближчий час;
- Попередня реєстрація на обрану годину;
- Отримання талону на прийом.
Функції, що виконує інформаційне табло:
- Відображення інформації про поточний хід процесу електронної черги;
2. Транслює рекламно – інформаційний медіа ряд.
Принцип роботи такої системи достатньо простий. Клієнт обирає на терміналі необхідну послугу і отримує чек з порядковим номером. Оператор почергово викликає клієнтів. Те, що підійшла черга наступного клієнта, відображається на головному табло електронної черги, а також на табло оператора. На центральному табло з’являється номер вікна вільного оператора і номер відвідувача. Крім того, виклик на центральному табло супроводжується звуковим сигналом, який в свою чергу привертає увагу клієнтів.
Зокрема, важливу роль для керівництва відіграє можливість контролювати роботу працівників. Є можливість отримати статистику прийому відвідувачів і контролювати роботу, регулюючи навантаження на працівника. Керівник може отримувати статистичні дані потоків відвідувачів. А також не залишаючи свого робочого місця відслідковувати роботу операторів.
Система електронної черги дозволяє:
- Економити час;
- Збільшити ефективність роботи операторів;
- Контролювати дії операторів;
- Позбавити клієнтів очікувати в черзі;
- Здійснювати переадресацію клієнтів;
- Рівномірно розподіляти навантаження між операторами.